سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]
رنگ طالع شما

?آیا می دانید طالع شما چه رنگی است


اگر تاریخ تولد شما

1فروردین باشد طالع شما سیاه
2 تا 11 فروردین باشد ارغوانی
11 تا 21 فروردین سرمه ای
22 تا 31 فروردین نقرهای
1 تا 10 اردیبهشت سفید
11 تا 24 اردیبهشت آبی
25اردیبهشت تا 3 خرداد طلائی
4 تا 13 خرداد شیری

 14 تا 23 خرداد خاکستری
24 خرداد تا 2 تیر خرمایی
3 تیر طالع شما خاکستری
4 تا 13 تیر قرمز
14 تا 23 تیر نارنجی
24 تیر تا 3 مرداد زرد
4 تا 13 مرداد صورتی
14 تا 22 مرداد آبی
23مرداد تا 1 شهریور سبز
2 تا 11 شهریور قهوه ای
11 تا 21 شهریور کبود
22 تا 31 شهریور لیمویی
1 مهر طالع شما زیتونی
2 تا 11 مهر ارغوانی
12 تا 21 مهر سرمه ای
22 مهر تا 1 آبان نقرهای
2 تا 20 آبان سفید
21 تا 30 آبان طلائی
1 تا 10 آذر شیری
11 تا 20 آذر خاکستری
21 تا 30 آذر خرمایی
1 دی طالع شما نیلی
2 تا 11 دی قرمز
12 تا 21 دی نارنجی
دی22 تا 4 بهمن زرد
5 تا 14 بهمن صورتی
15 تا 19 بهمن آبی
20 تا 29 بهمن سبز
30 بهمن تا 9 اسفند قهوه ای
10 تا 20 اسفند کبود
21 تا 29 اسفند طالع شما لیمویی است


قرمز : با نمک ، دوست داشتنی ، مشکل پسند ، همیشه عاشق ، اینطور به نظر می رسد که مورد محبت باشید ، با روحیه و بشاش اما در همان زمان می توانید بد اخلاق هم شوید ، قادرید با مردم بسیار خوب و با ملایمت برخورد کنید ، این همان عشقی است که می توانید در راهی که پیش دارید همراهتان باشد ، آدمهایی را که راحت صحبت می کنند دوست دارید این آدمها باعث می شوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.


شیری : اهل رقابت و بازی دوست ، دوست ندارید ببازید ولی همیشه بشاش هستید شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون بگذرانید ، با دقت عشقتان را انتخاب می کنید و به سادگی عاشق نمی شوید اما وقتی او را یافتید تا مدتهای طولانی دوستش خواهید داشت.

نیلی : شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالایی در انتخاب عشق دارید هر راحلی را با دقت و تفکر انتخاب می کنید و به ندرت مرتکب اشتباه احمقانه نمی شوید ، دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید پیدا کنید.

خاکستری : جذاب و فعال هستید هرگز احساستان را پنهان نمی کنید هر آنچه را که درونتان است آشکار می سازید اما می توانید خودخواه هم باشید ، می خواهید مورد توجه باشید و نمی خواهید به طور نابرابر با شما برخورد شود ، می توانید روز مردم را روشن کنید شما می دانید در زمان مناسب چه بگوئید و خوش اخلاخ هستید .

قهوه ای : فعال و ورزشکارید ، برای مشکل است که به شما نزدیک شوند زمانیکه متوجه می شوید نمی توانید به چیزیکه می خواهید دستیابید ، به سادگی تسلیم شده و آن را رها می کنید .

آبی: اتکا به نفس کمی دارید و خیلی ایرادی هستید ، دوست دارید عاشق شوید اما می گذارید عشقتان از دستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان می گیرید نه از قلبتان .


سرمه ای: جذاب و عاشق زندگی هستید نسبت به همه چیز دارای احساس قوی هستید و خیلی زود گیج می شوید زمانی که از دست شخصی عصبانی می شوید برایتان مشکل است آنها را ببخشید .


سفید: شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید و زود حسادت می ورزید و نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه این شما را دوست دارند.


کبود : احساسات شما به سادگی ناگهان تغییر می کند اغلب تنها هستید و مسافرت را دوست دارید و، انسان صادقی هستید ولی مردم را زود باور می کنید یافتن عشق برای شما سخت است ، گمگشته عشق هستید.

سبز : خیلی خوب با افراد جدید کنار می آیید در واقع آدم خجالتی نیستید اما گاهی اوقات با کلمات به عواطف مردم آسیب می رسانید دوست دارید مورد توجه و علاقه کسی هستید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید وبه انتظار فرد مورد نظرتان می مانید .

طلائی: شما می دانید چه چیزی درست وچه چیزی نادرست است آدم بشاشی هستید زیاد بیرون می روید بسیار سخت می توانید فرد مورد نظرتان را پیدا کنید اما وقتی او را یافتید تا سالیان متمادی دوباره عاشق نمی شوید.

صورتی : شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی که بهترین باشید و دوست دارید به سایرین کمک کنید اما به سادگی قانع نمی شوید دارای افکار منفی و در جستجوی عشقی شور انگیزمانند آنچه در قصه هاست هستید.

زرد : شما شیرین و بی گناهید و مورد اعتماد بسیاری از مردم و دارای رهبریتی قوی در ارتباطتان هستید شما خوب تصمیم می گیریدو انتخاب درستی در زمان دارید ، همواره در افکار داشتن روابط عاشقانه به سر می برید

خرمایی : با هویت و می دانید چه چیزی درست است ، می خواهید همه چیز را مطابق میل خود کنید که گاهی می تواند به دلیل عدم توجه به نظر دیگران مشکل ساز باشید اما در مورد عشق صبور هستید وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار است فرد بهتری پیدا کنید .

نارنجی : در مقابل اعمالتان مسوولیت پذیر هستید می دانید چگونه با مردم رفتار کنید همواره اهدافی برای دستیابی آنها دارید و حقیقتابرای رسدن به آنها تلاش می کنید فردی آماده رقابت هستید دوستانتان برایتان بسیار مهم هستند و قدر آنچه را که دارید می دانید گاهی اوقات واکنشتان بسیار شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است.


ارغوانی : اسرار آمیز هستید بههیچ وجه خودخواه نیستید و خیلی زود نظرتان جلب می شود روزتان با توجه به خلقتان می تواند خوب یا بد باشد بین دوستان محبوب هستید وبه دنبال هدف مشخصی هستید که قابل اعتماد باشد به سادگی امور را فراموش می کنید و می توانید دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید .

لیمویی: آرام هستید اما به سادگی عصبانی می شوید به آسانی حسادت می ورزید و در مورد چیزهایی کوچک اعتراض می کنید نمی توانید به یک کار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید که اعتماد و علاقه همه را جلب می کند .


نقرهای : خیال پرداز هستید و با مزه اید و دوست دارید چیزهای جدید را بیازمایید علاقه دارید خودسازی کنید و به سادگی می آموزید به راحتی می توان با شما صحبت کرد شما نصایح خوبی می دهید وقتی موضوع دوستی است متوجه می شوید نمی توان به کسی اعتماد کرد اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا پایان عمر به آنها اعتماد می کنید.


سیاه : شما یک مبارز و دارای انگیزه اید اما تغییر در زندگی را نمی پسندید زمانی که تصمیم گرفتید روی تصمیمتان تا مدتها پافشاری می کنید زندگی عشقی شما نیز توام با مبارزه است و مانند همه نیست

زیتونی : شما دارای قلبی روشن و آدم توانگری هستید همراه خوبی برای فامیل و دوستانید خشونت را نمی پسندید و می دانید چه چیزی درست است مهربان و بشاش هستید اما به سادگی به مردم حسادت نمی ورزید.



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: پا نی
    91/3/13 ساعت 10:0 عصر
    نظرات دیگران ()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    خدمات وبلاگ نویسان-بهاربیست

    ابتدا نیت کنید

    سپس برای شادی روح حضرت حافظ یک صلوات بفرستید

    .::.حالا کلید فال را فشار دهید.::.

    برای گرفتن فال خود اینجا را کلیک کنید
    دریافت کد فال حافظ برای وبلاگ

    جدیدترین کدهای جاوا